Monday 1 December 2008

Takde jodoh..

Hari tu aku datang,
mahu bertanya dia sesuatu,
aku tunggu,tunggu...dia tak datang..
Hari ini,aku datang lagi,
awal sikit dari hari itu,
siapkan kerja yang dia bagi minggu lepas,
aku tunggu lagi dia datang,
hampir pukul 2,
aku pulang,rehat,makan sebab hari ini aku kurang sihat,
(eh,bukan selalu ke aku blk lunch lame2??=P)
kol 530 aku kembali,
dari jauh aku nampak kelibat seseorang yang aku kenal
eh!dialah!
(aku sengih)
dia jalan ke basikalnya,
mahu pulang(barangkali)
selisih,
dia pergi tanpa sebarang kata.
alaaahaiii..
memang tak da jodoh,
takda kerja lagi ke ken9 aku?
haha..

senpai oh senpai!

_____________________________________________________________________________________
semalam,
aku:kita nak makan apa ye harini?
ckyn:ayam goreng macam semalam tapi color merah


ayam masak merah hasil usaha aku dan ckyn:D

note utk cik T:senpai=senior

4 comments:

ckynwan said...

oh senpai ku

oh senpaikuuuuuuuuuuuuuu

oooooooooohhhhhhhhhh senpaikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

hahahahaha

*gelak guling2

Anonymous said...

sempai sempai sempai.

Bila kau sebut sempai, yang keluar kat kepala aku si norita? sempai tu.

Eh apa nama dia ek?Sempai robokon kecintaan kau tu :p

catcher13 said...

suke ati ko je ko buh name die..norita...hahha...野下 la weh..
(aku terpaksa bukak keitai blk cari nama die...=P)..tp die ttp toplist aku..kui2..

catcher13 said...

nape ckyn gelak???ha??nak kena belasah..(garang kn kte??huhu)