Sunday 21 December 2008

20 Dec

Hari ni 1st time in my life aku dapat christmas present.(boleh ke terima kalau tetiba orang kasi kite ye?)
Nak tengok christmas present yang aku dapat?


Nampak tak tin kuning dua tuh?Tak payah dapat lagi baik.Huhu.
Rasa berdosa je tau terima hadiah tu.Tapi masa dapat tu manalah aku tahu apa isi dia.Sorang student bagi,aku terima je lah.Masa on the way balik,aku campak tin-tin tu dalam tong sampah.Pegang tin tu dah rasa macam pegang b***.Goli den.Apalah Jepun ni.Suke sangatlah arak2 ni.

Dan malam tadi aku dapat good news dari Msia,
The good news was....

Kelahiran anak sedara aku yang ketiga.Abdullah Faheem?Abdullah Faqih? ..nama tak tetap lagi sebab adik beradik aku kat umah sebok dengan pilihanraya nak tetap nama apa.Tapi aku vote Faqih.Aku pun tatau bila SPR ni nak kira undi.Aku rasa last2,mesti pakai kuasa veto iaitu,Abg ipar aku.Hehe.
Selamat datang ke dunia cayang CikNda.Semoga menjadi anak soleh,kebanggaan ibu dan ayah.Ameen.

Owh,
Dan aku juga nak mengucapkan
Selamat Hari Lahir pada
sahabat aku yang tercinta,
yang mungkin dah tak suka aku tu,
dengan ucapan.
Semoga segala urusan dipermudahkan,
Semoga bertemu damai yang dicari,
Semoga bertemu jaya yang dicita,
Semoga panjang umur,
murah rezeki,
dan
walaupun di mana jua anda berada,
semoga sentiasa dalam lindung dan rahmat dariNya.
HAPPY BIRTHDAY AJIMAH-CHAN!!

2 comments:

iEmah Razak said...

faqih yg mendapat undian terbanyak.. huhuhu

catcher13 said...

1st time,cdgn i diterima....=)