Thursday 18 December 2008

Huh!

Panas betul aku tadi.
Bila budak kecik tak reti2 nak hormat orang tua.
Adanya ditengkingnya aku ni.
Berdesing telinga aku.Terasa nak aja naik tangan.
Haish,susah betul bila terpaksa guna bahasa orang.
Terlupa belajar camane nak marah dalam bahasa orang ni.
Dedua bahasa orang lak tuh.

Aku suka keje aku ni.Tapi kelas tadi je aku rasa kelas yang aku selalu doa,
janganlah derang datang setiap kali sebelum kelas mula dan setiap kali habis kelas,
aku mesti rasa sangat penat.Penat lawan marah,penat nak suruh derang dgr apa yang aku nak cakap.

Umur baru 10 thn,tak reti ke nak beradab dgn orang yang tua nih?
(atau aku mungkin awet muda,nampak cam sebaya dia?mungkin kot..huhu)

Salah aku lah...
Salah sebab tak tegas.
Salah sebab tak reti nak marah.
Salah sebab aku tak kreatif nak attract attention derg.

Tapi babe,
dah 7 thn belajar,ABC tak pass..salah cikgu yang ajar ke tu??
(cuba menegakkan benang yang basah...)

2 comments:

Anonymous said...

Kau mintak la tukar kelas.Biar sensei lain yang ajar depa takleh ke?

catcher13 said...

Haha..sape je pun yang ada..sumerg surrender nak amek kelas tu..huhu..