Friday 6 May 2011

OoooOO..tsukaretawa~

Baru selesai dinner,

Hari ni balik baito sorang2,so singgah beli mknn yang segera n sedap itu...
Nasi kukus ayam dara ,Nasi Separuh+Ayam kecik...RM3.50~Alhamdulillah..
nasib lah aku masih di bumi BB..

Kebelakangan ni,aku rasa macam nak balik kerja kat kampung je..

kerja kat opis pun dah tak menarik minat aku lagi..
maklumlah..seperti yang aku komplen dalam beberapa entri lepas,
kerja tak menentu..tak seronok untuk aku yg telah dididik bekerja keras selama ni..
(tak reti bersyukur kan?)

Kadang2 rasa macam dah tak ada sesapa kat sini....

Bunyi macam merajuk pun ada,
tapi bukan macam tu sebenarnya....dulu aku igt duduk area KL,Selangor ni..senang..
kawan2 ramai..
tapi dalam sedar tak sedar..masa berlalu pantas..semua orang pun dah ada komitmen masing2..

Aku pula,makin tak tahu apa yang aku cari sebenarnya dalam hidup ini.

Syukur juga tergerak hati untuk buat baito ni,satu-satu nya kepuasan dalam hidup aku.

Bila student datang tanya classwork yang die langsung tak faham..aku kongsikan ilmu sekadar yg tahu...
ajar sedikit..sebelum pulang datang dan tunjukkan Classwork yang berbintang V.GOOD....rasa mahu memeluk dan mencium saja student comel itu...


Mungkin aku patut memulakan usaha survey2 tuisyen sebagai full time??

Rasa macam aku menulis dalam emosi..

hurmm...

Esok

Training dari KUMON,HQ kol 9-11

Tengah hari nak ke wedding Kamil di Putrajaya,

Petang nak menjenguk Baby Aniq di Shah Alam.

Mahu berkongsi kebahagian teman2..

Harap2 tak sesat lagi...hehe...

Jom hafal google maps....

5 comments:

iEmah Razak said...

Pengalaman saya bila dah keje di kampung... rasa macam dah x nak keje kat luar.. Huhuhu~
saya mahu terus berusaha mencari keje di Kelate.. sekian~

Amin~

catcher13 said...

hehe..adeh awak menambahkan smgt saya la...usha Rohm Wako lah..leh kijo PC pulok...:D

iEmah Razak said...

tunggu la kikis Perodua tu banyok2 dulu.. nnt blh la berhijrah ke Rohm Wako plop.. :)

catcher13 said...

urmm..btol eh..terpaksa ah tunggu bonus akhir thn..tp thn ni..x leh berharap laa dpt mcm thn lepas..sbln 2 dah kena syukur gle dah..

iEmah Razak said...

Hahahaha... whatever la awk.. Saya rasa mace nak bawa diri jauh2 plop...