Tuesday 10 May 2011

27th Besday

Adus..27th ok..
Rasa macam tua sangat plak...rasa stress pun ada..haha..
maa..enjoy je lah life yang tatau sampai bile ni..

Birthday celebration,cakes..bukanlah satu benda yang diharapkan sangat..tapi kalo nak bagi adiah saya mmg seronok..cehh..over plak dia...hadiahkan doa pun kire adiah kan...kan2??

Sha suprisekan,aku dgn 'dessert' selepas dinner aku pukul 11.
1 hari aku kebuluran sbb tak telan sebutir nasik pun dari pagi..perut melayu betul..
Keluar baito pula lambat sket dari biasa semalam..
macam2 hal lah...S pula ajak aku tapau..pnylah aku heran (dalam hati la)..nape pulak tanak makan kat kedai jer...nak tapau2 walopon aku dh kebuluran thp gaban..
tapi aku ikutkan aje...
lepas mkn,offer aku dessert plak..plik btul2...yang keluar bawah ni lah dessertnye...aku kongsi gmbr je lah ngn korg...thanks housemates..I lab u....


Yang nak dijadikan cite..ptg td..ofismet pula belikan kek...(mmg kami buat besday celebration utk setiap orang)....Tergelak-gelak sha bila bukak kotak je,kek yang keluar,sebiji sama yang kami celebrate semalam...huuu...kaler tepi je lain sket..
aduh2..D54T Main PIC mmg sehati sejiwa betul...Thanx juga utk ofismet...

5 comments:

iEmah Razak said...

waaaaaa... tiba2 i rasa i muda!
hakhakhakhak~

tp kek tu meme comei! *winkwink*

catcher13 said...

hahaha..of coz la u will always be younger..aiyooo..

the cake is as comel as the besday 'girl'??haha

iEmah Razak said...

waaaa... second statement tu kena ada modification sket..

Hambik la nak comei gak, tp suppose to be:
The cake is as comel as the besday WOMAN?

klo masih nak guna girl:
The cake is as comel as the besday OLD-GIRL?

:P

eug|ena said...

cik linda...
sorry, akak lambat wish..
mase linda dtg umah tu mmg betui2 lupa.. pastu bile tingat pon x terwish2 jugak.. huhu
maaf ya..

kami doakan linda semoga cepat bertemu jodoh~ kui kui =P

catcher13 said...

hehe..x de hal la kak,stakat hari usia makin bertambah jer pun..:P...

ameen2...

p/s:klakar btul arituh jumpe mak akak kt RNR..lame pk..mcm kenal..tp saye tkt nak tego..takut salah org..huhu...