Monday 21 December 2009

Sengih sampai telinga~

Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
puji dan syukur saya panjatkan ke hadrat ilahi,
atas limpah dan inayahnya dapat lagi saya menulis di sini..=D,

Saya sangat suka weekend semalam,
weekend yang membahagiakan..
saya dapat almost barang2 yang saya nak,
dengan harga yang sgt2 murah after waiting for a long2 time,
and saya dapat piala bowling yang sy nk sgt2 sbb die kiut.Thank you ALLAH..
Game tu adalah friendly match,
Corporate planning Dept vs Kastam KL kat The Curve....
3rd place utk team pompuan(tapi team pompuan ade 4 je,hahaha)

Meh2 saya tunjuk kat kamu semua,
rumah untuk d40,masa abih game tu kat ground floor tgh bukak booth2 untuk promotion camera and accesories,RM19.90..worth kn??tak pk 2 kali,aku terus angkut jer...murah2 juga brg kat situ..tripod,br 30+..(murah kan)..ori ke tak tu..wallahu'alam..:D

dan piala bowling yang cumil tu and souvenir dr kastam.....
men tak seberapa pun,139,129,98...haha..kecerunan negatif..saba je lah..
slalunya,kalo aku rs seronok sangat,a few days later mesti aku akan rasa sdey plak..
smlm takut juga nak tggu hari isnin,sbb last week bos x de,die gi nihon..takut die ngamuk sbb aku tatau nak repot ape...nsb baik..mood die okkkk je...
so tgh berhati2,takut ade menda yang akan wat nanges nnt....na'uzubillah....

*2 diff mood*

3 comments:

lizaothman said...

waaaa...
igt sengih tu nape...
cthnya .....
keta dah smpai toka...
hak2x....
nnti saya blk bjemput la nmpknya...
hak2x

iEmah Razak said...

akhirnya.. xdok doh la kamera tu dale plastik rok rat. hahahaha~

catcher13 said...

hak2...dpt kete nangeh kang ni,bkn leh sengih..haha...blhlaa kalo liza kompiden leh smpai umah=P...

btul2...comey doh beg dio..kamera jah supo nok jane doh loni..ko ssh nak amek gmbr..brona molekk...