Thursday 31 December 2009

Berubah

yer kehidupan adalah satu perubahan,
sama ada kita yang merubah keadaan,
atau keadaan akan merubah kita..

Jujur,
aku memang takut bila orang kata aku berubah,
aku takut untuk berubah,
walaupun baju aku buruk gila,
walau seluar jeans aku koyak..
walau mak,pakcik,makcik aku semua tegur dressing aku,
aku tetap keras kepala..
kenapa?
sebab aku takut orang cakap aku berubah...
kenapa takut?
aku takut aku hilang diri aku..
aku takut ramai orang tak suka aku bila aku berubah..?
agaknya..
aku takut orang tak boleh terima?

ko igt ko artis ade org pedulik??
huh..

tapi aku ttp takut(EGO?)...

tp aku tak sedar aku sedikit berubah,
keadaan dan masa dah merubah aku??


aku dah berubah ke korg?
makin jahat ek?

Na'uzubillah....


p/s*if i can turn back time...

3 comments:

iEmah Razak said...

a ah.. k'cik berubah loni..

dulu sekking... loni napok tebal gok la pocket tu.


:P

catcher13 said...

hahaha..supo ado maksud lain di sebalik komen ini..kto ado ute ko?hahha

iEmah Razak said...

raso2 ado la....


:D