Monday 24 November 2008

Wii08 Otsukaresama!


scenery tempat program Wii08~


Alhamdulillah,aku selamat tiba dirumahku syurgaku ni.Mula-mula aku dah risau tengok cuaca tak menentu,hujan,hujan batu dan salji.Salji la yang aku paling risau.Dah la program ni kat atas bukit.Kat Niigata pula tu.Niigata=Yukiguni(Negara Salji).
Tapi Alhamdulillah Allah mudahkan jalan kami,cuaca baik sepanjang perjalanan sampai hari ini,hari akhir.Sampai Toyama barulah hujan turun.

Program ni,program santai.Tak banyak pengisian,lagi banyak aktiviti luar.
Tapi aku paling tak tahan,main orang buta tu,walaupun kami ni hanyalah 12 orang tapi gelagat sorang-sorang memang kelakar.Tergolek-golek aku gelak<--masa tu aku jadi orang celik bolehlah.Masa aku jadi orang buta,baru aku sedar susah rupernya.Nak suruh jalan lurus pun susah.Apatah lagi bila disuruh tulis kanji,yang aku sendiri tak tahu rupe die macam mana.Buruk betul aku tulis.

Sempat juga kami buat snowman..suke betul tenki masa ni..cantik..Subhanallah~


Dan hisashiburini aku berlakon.Bila teringat lakonan tu,memang aku rasa telinga aku panas lah.Segan!..Aku ni,kalu kena cakap depan orang ramai-ramai dah terketar-ketar lutut.Kena berlakon?Haish..memang aku tak berani pandang audience la,kalo tak mesti hilang script spontan aku.Huhu.Teringin plak nak tengok video yang budak-budak ni rekodkan.Tapi tak sanggup!Haha..

Secara keseluruhan -BEST! Mungkin ada lagi yang perlu dipertingkatkan tapi untuk cubaan pertama,two thumbs up!hehe..Tahniah untuk yang bersusah payah untuk perancangan dan perlaksanaan program kali ini.

Otsukaresama deshita!

Wii yang pertama dan mungkin terakhir untuk aku~

Let's enjoy this,

2 comments:

iEmah Razak said...

saudari.. saya syorkan supaya saudari upload kan video tu.. Tuhan marah klo x kongsi.. come on everybody,, kita gelakkan dia..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*gelak jahat sambil mata terkebil2.

catcher13 said...

harhar..no no no..