Sunday 22 November 2009

........

Nak menulis ni kena ada kekuatan juga kan.
2,3 hari ni,banyak benda yang aku nak catit kat silentmode..
tapi takde kekuatan nk menulis..
  1. nak cerita pasal bowling wanita p2,team aku menang bergaya..hehe..
  2. nak cite pasal jodoh pertemuan dan rezki...tapi kalau aku tulis tajuk ni,aku takut ramai(sape je yg bace..huhu) yang fikir len plak..
  3. aku nak cerita psl wedding kenalan aku yang sedikit mengecewakan,bukan nak burukkan,cume peringatan bila sampai turn kita nnt..
kate satu kata hikmah yang pernah aku baca...
orang yang bijak adalah orang yang belajar dari kesilapan sendiri dan kesilapan orang lain....
(lebih kurang la)...
tp tu la semua ayat2 tu berlegar2 dalam kepala aku je,
skarang aku tak boleh nak keluarkan semua tu...
nantilah bila dtg waktunya....
baiklah..sampai berjumpa lagi...

No comments: