Wednesday 18 November 2009

報告いたします。

ni rahsie tau,
tp aku gtau je la..
mls nk simpan sorg2..
sbenarnye kan,bile aku tulih blog kan..
1 sentence yg aku start tu,
aku nk cite psl mende lain...tp kn..
bile dah tulih pjg2 kn..aku nye ending tu..da jd cite len..
huhu..sekiann..
houkoku...?
kokuhaku?

ish da lupe plak...
----------------------------------------
pergi ke kedai membeli baja,
buat menanam pokok lada,
hari ini kerja,
esok pun kerja,
lusa kerja
tulat kerja,
aiyaaa...bile la nak x de kerja ni...

sekaiiiinnn..
(kan aku da ckp!)

3 comments:

lizaothman said...

kak linda...cuba tgk baris second 2nd last tu...hak2x

an hamzah said...

salam k linda..ingat saye lagi?aan nih..sronok baca blog k linda..klaka2

catcher13 said...

lizaa^mule2 salah eja,pastu da mls nak betulkn..huhu///

aan-mn leh lupe,aan=kek coklat&sup yg sedap::D