Wednesday 11 November 2009

Rabu2

rabu2 yeah...
RABU la..hari rabu..haishhh..

saya sukeee hari rabu,
setiap hari rabu ada pasar malam,
pasar malam ada maaaacam macam..
macam2 boleh saya makann..

maka gemoklah saya lagi..
peduliklah..

tapi hari ni penatlah..

sape suruh x buang perangai masa belajar.

semalam bos x de,
mentor pon x de..
aku pun same2 x de..
x de keje..(la konon)..
balik pun tanpa sebarang hasil..

hari ni,
mentor aku ada,bos aku ada..
apa lagi..linda dah siap filing?
engine localization da siap..?
check mail..
meeting dari pukul 9,
kul 830 aku ade morning meeting utk section..
pastu slalu nya abes ade training..
arini aku skip training,aku gi meeting kt rnd..
2 jam ko meeting..haishh..
penat menyumbangkn kalkulator..haha..
sib bwk kalkulator nmpk aku cm berguna sket..

dan aku dah kalut itu ini,
sampai nmpk aku sgt bz la..

eh tp aku prasan sumthin la..
meja aku slalu lg semak pd meja bos aku..
nape eh?aku nmpk cm lg hebat la..skali bukak 2,3 file.
pastu comp smpai 2 biji...
keje x de progress..

haahhaha..pale la aku ni..


seyes arini penat!

mau tgk cinta sempurna dgn internet yang aku rasa mcm nk potg 8 ni..
sekainn...

3 comments:

ckynwan said...

wa ha ha ha ha ha ha ha ha
meja saye pong semak gak kak linda =P

lumpkins said...

hahaha.....kak linda kawattenai naaa....bilik kak linda ape mcm skang?...
hehe...kite pun semak gakkk....pun kawatte nai...makin teruk kamo...huhuhu

catcher13 said...

ckyn-alaa meja ckyn bile je kemas..2x sethn??hehehehe

shaz-haha..kaerarenai..cmne eh??.collegue kte kate kte prangai student x abeh2 agik..adushh x ley jd matanglaa..huhu