Tuesday 10 November 2009

Rindu..

Rindukan masakan sendiri..

hahah..x leh blah..
tp serius..
makan kat luar sampai satu thp ko dah tatau nak mkn ape..
msk sendri ko bleh masak ape saje yg org2 kat luar sume tu tak pernah makan pun kan..
haha..msk resepi rahsie ko..
hoho..cm bagoss!!

tapi tu laa..dulu2 aku igt aku ni pndai masak,
tp skarg baru aku sedar aku tak pernah pndai msk..
hahha..
aku tertipu rupernye ngn kate2 org slame nih..
adeh..

yela.
semenjak 2 menjak blk mesia ni,
bleh kire ngn jari je masak bape kali,
alaa tolak2 msk megi,
goreng telo mata la kan..

skali masak,
masen..
2x msk tawar..
pastu masen,
pastu masen lg..
pastu tah hape2 laaa rase die..
tp 2,3 ari ni..
aku mengidam betul nak mkn masakan sendri..

nak jadi cite kn..
ari ahad ritu kn..
aku ni bukak mate baru(?) kol 9 pagi..
semangat aku dah berkobar2 utk gi jalan kaki ke supa..
ade la kat2 1km supa tu..
org x de kete kan..pastu kena tggl umah sorg2 lak tu..
tp aku punye golek2 atas tilam tu..
tgk2 dah kol 12 lbey...
matahari dah atas pale..magik2
gilo ko nak jln panas terik ni..
itam i nnt..(hak2..gilo ke aku?)

No comments: