Friday 6 February 2009

hari ini

semalam aku tutup semua lampu,
nyorok dalam selimut,
tapi mata tanak jugak lelap,
agaknya penangan minum kopi peneman study kakuritsu kot,
sudahnya,
azan subuh baru aku terlelap,

sbenarnye,aku saja je cerita tu,sebab nak bagi alasan,
napa aku g lambat lab arini,
huhu...
aku sampai lab,
semua orang dah ada(perkara biasa?)
tapi yang tak best nya,
sensei aku tengah duduk kat meja aku,
dia tengah betulkan kawan aku nye abstract utk tesis tu,
punya la aku kecut perut,
kalau dia sound aku,mamposss...

skali dia cakap,
linda,tempat duduk dah takde la saya dah ambik..
sabaa je lah,
aku dengan macho nya,
"takpe sensei,saya ada exam ni,saya nak gi belajar dengan kawan"
sambil letak bag,ambik buku2 yang penting,
dah keluar dari lab dengan jayanya....fuhhh sib baik ada alasan....

aku gi lepak syokudou ngn jihan,
belajar sama2...skali,
aku nampak sensei aku pun turun makan..
dalam syokudou tu besar,
punya la banyak meja kosong,
boleh dia ambik makanan dan duduk meja kosong betul2 sebelah meja aku,
mak aih...
memang aku terasa betul aa..
bukan terasa apa..
terasa cuak nak mampusss..
dah la soalan dia bagi masa aku present haritu,
sampai sekarang tak terjawab lagi,
adeh2...
jihan cakap,
masa die duk mkn tu,
die dok usha je aku....
tengok betul ke aku study(agaknyelah)....
sib baik lah masa tu betul2 tengah study....

haish...
nak baikkan balik imej aku depan sensei ni..
aiyooo..nnt sensei mesti da tanak manja kan aku...
sebab da kantoi aku suka datang lambat lab//
kowaiii~

No comments: