Thursday 2 June 2011

Last Day

Iyoiyo~esok last day keje before berangkat.
Frankly,agak berdebar2 sbb rasa kurangnya persediaan ilmu di dada..
persediaan lain2 pun...langsung tidak tu..x de lah..cuma..sikit sangat.
A lot of things left..duit belum keluarkan,
few things kena beli lagi...
Flight sabtu,dalam pukul 3.Exact schedule aku belum tgk..mmg serah bulat2 kat pakcik n makcik aku.
Lusa Friday..baru aku igt nak gi tukar duit sume...
sempat kana..last minute betul lah..
nak buat camane...


kate kwn opis aku..
"aku bizi2 pun blh manage lagi..."

aku?..mcm kene tempeleng dgn statement tu..

Bila dah last minute mcm ni,tbe2 byk pula kerja datang..
sebulan lepas aku melangut,goyang kaki kat opis..x de pulak kerjanya..

hurm...

takpelah..esok kenalah pulak buat job transfer.
Tinggalkan saki baki kerja kat orang lain...hehe...sori eh..

Anyway,kesempatan ini..aku nak mohon jutaan ampun dan maaf andailah slame ini aku ada menggores hati sesiapa..almaklumlah aku hanyalah manusia biasa...

1 comment: