Thursday 5 August 2010

Curse ulat gonggok?

HUrm..
2 minggu lepas aku kemas rumah la sket2..aku geram dgn washing machine tu..
aku letak la blakang rumah..sebab menyemak je kat space dapur yang tak berapa besar tu..
pastu..wiken haritu,aku basuh la baju....
pastu tibe2 aku rasa ada sesuatu merayap kat kaki aku..huwaaa...terkejut beruang itik cipan lah aku..sebab ada menatang yang aku agak geli n alergik sket iaitu ulat ...
dekat belakang rumah aku ni banyak gak ulat gonggok..tp slame ni dia tak kacau..aku pun wat bodo je lah..since..die dah mengejutkan aku..
aku abehlaaa gi sembur dgn air semua ulat2...tu..masuk dlm longkang..
puas hati aku..
eh jahat plak...
tak baik ok wat mcm tu.....

minggu ni bila nk basuh baju..machine dah taknak berfungsi dah..
aiyoo..dah kena basuh pakai tangan plak..haddoiiii....
agaknye la si ulat2 tu dah sumpah seranah aku nye kekejaman minggu lepas..
sebab tu rosak...

ish merapek je lah aku nih,
dah letak kat luar berhujan panas..mesti dalam die dah berkarat ke ape kan..

hurmm..

mlsnye nak basuhh baju~~

No comments: