Tuesday 23 March 2010

lijah

ALZA..
LINDA ALZA
L-ZA
L-JA
lijahhh...

mende yg melibatkan ongkos paling besar dalam sejarah kehidupan aku,
menyebabkan simpanan aku dikikis...

untuk mendapatkan kesenangan ada kesenangan lain yang anda perlu korbankan..
that's life..i think...

yes thing comes with pro and cons..
depends on how we handle it..

ishh..merapek..

shoujiki..honestly...frankly speaking..

aku takut sangat masa memandu...
lutut aku rasa lemah sgt..tak phm betul aku..
ni semua sbb imiginasi melampau kot..

lagipun..tak biasa lagii la..
sib co pilot sentiasa sedia membantu....

okey saya blaja sikit2..
buang darah2 gemuruh..rasa2 terkujat ngn lori2 yg lalu
disebabkan lori2 yg dtg dr dpn..sy yg kat line sblh ni menggelabah..siap senget badan agik lm kete..
sengal!..pastu suke elak tak tgk side mirror..

Ya Allah lindungilah hambamu ini dari malapetaka...
ameenn

2 comments:

iEmah Razak said...

saya respect dengan kazen saya. Kerana masih belajar, tapi ALZA yang di cubanya terlebih dahulu. Kenapa tidak SERENA?

Ahaks~

catcher13 said...

erm kerana kazen kamu tak mampu..kalau mampu mungkin die akan membeli bas atopon lori..ahaha