Saturday 27 March 2010

Aku dan Lijah

Utk minggu2 awal ni busankan diri anda membaca tentang cik Lijah..
haha..cik lijah is new comer dalam hidup aku..
walaupun aku rasa selama ini..aku berani..tough dan macho...*gelak golek2*
bila menjadi seorg driver kecutlah perut...
lemahlah lutut..

semalam,
emergency aku tertinggal barang penting ..
so terpaksa drive cik lijah alone blk rumah dari ofis..
it was the first time im driving alone..huhu..

bila nak patah balik ke opis,
aku keluar lah perlahan..sbbkan ramai betul budak2 bermain kat belakang cik lijah aku..aku turnla kepala aku 360 darjah(bleh ke?)..plan2 smbl pusing kepala cik lijah aku undur...
skali ade pula bunyi pelik dr dpn..aku tgk bdk2 kecik yg main2 kat belakang td..sebuk duk usha cik lijah..cik lijah cun sgt ke...tbe2 dr bdk2 kecik..mak2 bdk pun join skali usha cik lijah..aku pun bukak cermin tgkp...tgk ape yang derg tgk..
haiyaa...nyaris tercabut bumper nye si lijah..aku da seret kat gate umah aku....maka tercalar lah die...
alaa biasa la lijah...takleh ko cantik2 sgt..nnt tn ko ni tergugat plak..(ayat sdpkn ati..)

itu peristiwa kelmarin..
semalam..

pulang dari ofis...
masuk kete sebuk duk menyembang ngn k.esna kat sebelh..
bila kak esna blah..baru lah aku msuk gear reverse utk keluar dari parking..
eh...
nape kete tak gerak ni...
rosak ke..aku mula terasa cuak di dalam hati...
aku tgk parking break..dah letak..
ish...
kenapa..
Sasa kat sebelah tgk aku dgn pelik..."ko dah start enjin belum??"
aahlaa...belumm...

hahahhaha...aduh laaaa malunye diriku..
sekiann.......

2 comments:

ckynwan said...

hahahahaahahahahaha
kalo nk start enjin pon lupe payah la kak lindaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha

catcher13 said...

skali skale x peee..dimaafkn...huhu