Saturday 23 January 2010

Hari menguji EQ day 1

2 minggu yang betul menguji EQ aku,
stress yang semua orang boleh nampak dari muka kau...

pagi semalam nak gi kerja,sebelum tu singgah sebentar isi minyak...
masuk line tepi panjang sangat beratur,aku cakap sha,
"line tgh tu kosong ..."
kami terus tukar line...macam biasa aku yang gi bayar duit tu,
dari kaunter bayar tu aku perasan something,line tu lain dari yang line2..ron97(RM2.05/L)..
biasanye kami isi Ron 95 je(RM1.8+/L)..biarlah...
aku dengan niat suci dan murni tlg isikan minyak ..sambil tu menyembang dgn sha,
tiba2..minyak terpancut keluar.."Linda!!!ko tak masukkan muncung die betul2.."
alamak!cepat sha selamatkan keadaan..uniform kerja aku berbau perfume,"wangi"!..

kami buat keputusan untuk ke ofis,touch dan balik tukar baju...sampai2 ofis aku lari naik touch and letak bag..dan lari turun bawah blk .
Balik,jam di roundbout kecik dlm P2,bad timing,orang shift mlm berpusu2 keluar..and orang shift siang baru datang...jam lagi di traffic light..aduh,sempat ke balik before 8.30,masa tu da 8.05..hampir suku perjalanan...."sha,kunci rumah!!",,aduhai dalam bag pula..
riak muka sha dah berubah..mesti dia rasa menyesalkan aku jadi housemate dia,
"patah baliklah sha,tak payah la tukar baju..."

kami patah balik ofis dan aku kesana sini sehari suntuk dengan bau petrol...haha..lantaklah!

malang kan dapat kawan cam aku?
baik korang jgn kawan ngn aku..dpt badi nnt...hurmmm...

2 comments:

FF said...

aku dah terkawan ngn ko..camne niii..haha..takpe linda..yg tu mmg tokuchou ko..kami paham..hehe

catcher13 said...

hahahaa..nsb la ko..xpe skang ko dok jauh sket..arap2 x jgkt kt anak ko lak badi aku nnt...:p