Wednesday 3 February 2010

tak berubah

last year masa2 mcm ni,
aku rs aku tgh bertungkus lumus,stay up siapkan power point,
bertungkus lumus siapkan tesis,
sakit2 tekak praktis utk happyo..

aku igtkn dah kerja benda tu sume akan jadi kenangan...

tp

rupernye tak..

sepanjang minggu ni,
aku blk lmbt bersama file2 aku,
mengadap komputer,siapkan material utk presentation,
tertido bersama kertas2 material aku..

dan harini,
sangat kalut..
bos nak tgk everything siap..n aku sbenanrnye..takde satu material pun yg btul2 complete..

meeting pukul 9,
die ckp pukul 2 die nak tgk material tu ditampal kat board,

aku terpaksa skip lunch utk siapkan sume benda..
luckily mood die baik hari ni,
ade certain yang aku tampal draft je..siap conteng2 ngn tulisan buruk aku lagi..
oklaa..ade masa..

than 430..die ckp nak buat rehearsal..mati!!..
tapi belasah je laa....die suruh happyo 10 min..aku happyo kat2 20 min..
hahaha..

dan die mcm sensei aku dulu2...btulkan aku nye presentation,comment mana ptt cut..
watkan ayat lagi..terasa buat ken9 pulak..ko mmg my boss my hero..ensem+genius+smart-emo kdg2...opppsss..

and td aku smpai rumah almost 11 o'clock..sbb nak kena revise byk benda dgn material..and sekarang aku tgh berckp sorg2 ..renshuu happyo la ni..

btul laa..cm ken9 dulu...
kenapakahhhh.....

uishh...nak kena shortkan separuh ni..yabeii..sekiannn...

kalo kena tanye soklan besok...matii...

tlglah sumerg wat2 pahamm...plissssss><

No comments: