Saturday 23 January 2010

Only Allah Knows...


2 minggu yang betul menguji EQ aku,
stress yang semua orang boleh nampak dari muka kau...
lagi stress bila kerja yang kau all out buat,
ko tak boleh nak tunjuk kat boss ko bila dia minta...
tambah stress bila aku fikir,
conclusion seorang boss,
senang..tak boleh tunjuk means,kau tak buat kerja kan?

takkan aku nak bagitahu dia,
aku dah habiskan berhari2 buat,but then aku ter'ovewrite ' dengan yang lama,
and it happen 2 times,and it means,,3 kali aku kena ulang buat benda yang sama dari awal..
aku tahu aku tak boleh nak manage kerja,bila terlalu banyak...bila kalut,semua benda akan huru hara..tambah lagi,aku rasa semua benda keliling mula membenci aku..keyboard comp..masa aku tengah kalut tu la,tak boleh nak tekan nombor pula..kalkulator pun sama,aku tekan tambah lain jadnye(tah2 aku slp tekan...=p)...






No comments: