Wednesday 21 January 2009

erm..

Pagi tadi,aku kecewa sikit,
aku ingat nak berubah jadi rajin sebab dah lama sangat aku mandom.
Aku ingat nak pergi awal lab harini tapi lepas subuh aku rasa lama la pula nak tunggu pukul 9,
aku pejam mata jap,alih2 aku buka mata dah pukul 11.Magic betollah.Haissh.Lambat lagi lah harini.
Akhirnya pukul 1 juga aku sampai lab.
Tapi sebab aku tension dengan peristiwa pagitu,
aku revenge dengan membuat kerja sepenuh perasaan kat lab tadi,
tapi pukul 5 aku masuk kerja sampai 720.
Kena stop jap.
Balik kerja perut aku dah melalak lagu rock tapi aku nekad nak siapkan kerja aku.
Akhirnya berjaya gak siapakan yoko yang 2 helai tu.
Balik aku serang umah sebelah,sib baik ada orang selamatkan aku dari mati kebuluran.
Time kasih liza-chan..
Pastu overdose rajin plak,aku pergi betul2kan lagi kat rumah,sampai sekarang pukul 4pg aku takleh tido sebab otak aku aktif sangat.Jarang2 guna otak kot sbb tu skali guna dia pusing abes.Pastu besok stuck..huhu..

Ni yang aku malas tulis kat blog ni,
semalam aku cakap aku malas,
tetiba arini rajin sangat.
Aku tatau pula apa yang akan jadi esok,
sebab sampai sekarang aku takleh tido lagi,kompem aku akan bangun lambat pastu takde mood nak wat kerja.ADEH.

Ish2 takleh camtulaa.

Aku ada 21 hari je lagi nak siapkan ronbun ni.
Jumaat nextweek ade practice untuk presentation,isi power point da setel la tapi script langsung tak wat lagi.
Ust Hasrizal kata kita kena BEGIN WITH THE END IN MIND.
Matlamat hari ni nak siapkan yoko setel.
So matlamat esok ape lak ni ek,
ermm..bangun kol 10 pastu kul 11 dah ade kat ken9,
pastu anta yoko tu kat senpai mintak dia checkkan,
pastu kalo da setel,mintak sensei checkkan esok juga sebelum baito 445.
Pastu besok matlamat saya adalah mula membuat ronbun bab 3 iaitu,jikken gaiyo(experiment outline?)=>kalau copy paste semua nye senpai punya kira mencapai matlamat tak??huhu


できるかな~

あたしならできる!

yoshhhhh~

giller mode....hahaha...

4 comments:

ckynwan said...

uik cik lembir!!!!
nape neh mls2
senang je nk rajen
g ngan saye ke skolah
saye ade kelas pg
blk petang
haaaaaaa kan dah lame duk kt skolah

kalo kak linda xg skolah ngan saye
ataupun saye blk skolah br nk g kenkyu
KENA DENDA!!!!!
jeng3

catcher13 said...

okey2..tapi denda die 1 je,ckyn kena msk tiap2 ari smpai kte blk msia...huhuhu...

Anonymous said...

gambarou!
aku balik pon kebuluran tp takde org aku boleh pow mknn.
akhirnye, seikyou yang pow duit aku
(>_<;)

catcher13 said...

hik2...ganbarou...takpe2,,ko bape bulan je agik nk kena powe ngn seikyo..pastu ko dahle bukak perusahaan menternak lemak bersama laki ko...huhuhuu