Saturday 10 December 2011

Furikaeru.....imbas kembali.....

Weekend yang nyaman,tanpa urusan kerja yang kena fikir-fikirkan kat rumah..
Tapi weekend ni home alone pula,
housemate semua keluar,sorang balik kampung,sorang pergi berjimba bersama teman2 baik dia..

Dari pagi dok mengadap pc,tup2 dah kat pukul 12,
buang mase je la cik Linda oiii...

Nak tau aku dok wat ape kat depan pc dari td...
Takpe la tanak tau pun..nak gtau gak..haha..

aku duk membaca balik entri2 kat silentmode ni..
dari 2008..start aku bukak blog....
sampai sekarang...

ade aku pernah dengar org ckp...gaya aku menulis masa tgh study dgn dah start keje ni lain..
ye ke.??..same je aku rasa...
i am just the same me..hopefully a better one....

bila baca2 benda lama,ada rasa rindu pun ade...kelakar ingat kisah2 yang pernah berlaku dulu..
muhasabah diri pun ada....
kebaikan/amalan2 baik masa belajar dulu banyak yang dah tak diamalkan...sibuk sangat cari dunia..
manusia...mudah lupa...
sesekali dalam hidup mmg patut kita imbas,kita belek lembar2 hidup yang dulu..
igt org2 yang telah sama2 susah & senang ngn kita dulu...orang2 yang telah mewarnai hidup kita..perkara baik yang kita lupakan,patut kita kembalikan....perkara yang teruk kita buat dulu patut kita ubah hari ini sekiranya kita masih buat..



hurmm
terfikir gak aku..
apa la orang yang tak pernah kenal aku rasa pasal aku..
bila baca blog ni....
minah sengal ke,pemalas ke..budak nakal ke..budak baik ke....haha...

biarlah ape orang fikir pun,

biar Tuhan saja yang tahuuuuuu peerasaan kuu...~
(background music)


BTW,nak wat ape eh ari ni...houseworks ,mandikan cik lijah..dah 3 minggu x mndi..asek ujannn je..
nak kena sediakan teaching plan...
Student 1st utk home tuition i..
Malam ni second class die..
Aishh..caiyok2 teacherr..

Berusahalahh!!

Smile for a brighter day...

No comments: