Tuesday 19 April 2011

troublesome

agak troublesome la hari ni.

pagi meeting smpai tgh hari,
ade visit kat vendor di Nilai 2:30 ptg..
selalu,aku menompang org je,
hari ni sume org gerak asing..meaning that aku kena gerak sendiri..
google map sajalah harapan kami.

N73 pulak mmg lately buat perangai manjang,malas nak layan!..
battery kong aje....line lak semenjak 2 menjak ni asek kena bar je..
hurmm..kesian shasha jadi mangsa keadaan..asal nak cari aku je...org cari die..huu..
asal nak tepon je..pow kredit die..dah member tu hotlink je..

nak jadi cerita td..
aku bwk la map google..
meeting 2:30,
aku setel everything dah pukul satu baru gerak dari opis,
singgah lunch n solat segala...150 baru gerak kuar..Bukit BEruntung-Nilai youu..
mane sampai dlm stgh jam..google pun bagi 1 jam stgh..

masa tgh kalut2 rushing tu la,
tepon tu wat gile pulak..batt kong...b4 batt kong smpt la aku save 1 no, member PVD dlm shasha nye hp...skalik smpai sane..aku dah pening dah..bape kali tawaf la bukit mahkota tu,,,
aku sms kawan aku ni x de nye reply..dh byk2 kali tawaf tu..aku call je lah member aku nih..
skalikk...mamat mane tah la yg jawab...rupernye..salah NO..haiyooo!!!...

Nasib la shasha ade save no bdk RND sorng ni..haha...

akhirnya sampai situ dalam pukul 3 suku..

kwang lmbt..
lmbt start meeting..

lambat blk..
lambat gi baito..

aduh sgalnye lah lmbt arini...

No comments: