Saturday 29 January 2011

we miss him already..

1st thing yang akan aku buat tiap kali dtg opis adalah,
melihat en boss dah sampai or belum..n tgk mood die pg tu..
kalau agak2 berkerut2 sket,msm pun semacam...maka kena lah fikir utk kurangkan da yang perlu di report kat morning meeting..kalo tak tak pasal2 je kena marah..

sekarang ni,tiap kali datang lampu tempat die takkan terpasang dah..
sbb dia dah takkan ada lagi kat situ..nanka sabishi..


hari khamis aritu last day die kat sini...rabu malam kami makan2 kat Bora Ombak,AMpang.,
quite a nice place dgn ciri kebalian..food-asian food..ok la,but bosses saya mesti saket2 perut sbb semua pedas2..

apa yang kami buat utk die cume a scrap book,aku ngn sha dah buat sket2 kat umah dan baru bawak kat opis..kandou tgk semua CP berusaha siapkan buku tu within 2 hours..
N scrap book tu turn out jadi benda yang tak nmpk dibuat sendri oleh kami2..mcm tempah..
hasil keikhlasan semua..sbb tu hasil dia jadi mcm tu kot....

but seriously,bila hari semalam,die takda...aku dah start rasa kehilangan..yelah..
boss aku yang baru ni..tak mcm boss sgt...bila die suruh wat something,then we come out with our idea...die dah start goyang....tak yakin....plak..tapi the good thing is...kalau ada problem jeee..
aku bleh terus tny..takda rasa takut langsung..

en boss mori,mmg muka bengis,tapi dalam hati ada taman bunga..taman rama2..hahaha...
tatau napa prefer die more..mgkn die lebih ke 'boss'an ,menyebabkan ko akan rasa selamat esp bila department lain argue mcm2..die selalu dgn machonya akan defend kami semua...and die adelah sharp thinker....ko bagi problem je kat die..die terus ada solution..walaupun sometime ko rasa amenda la die ni nye idea..but he always right...<--tak puas ati...

camana pun....life must go on....
hope mr K,my new boss can develop very2 fast..so that im not comparing them again...

caiyok2..let's move it move it..

No comments: