Saturday 15 January 2011

Baju baru atau almari baju

Cuti raya cina ada 2,3 minggu lagi,
tapi undangan kawin dah penuhkan hari2 cuti.

tgk2 gambar kenduri sepanjang 2010,
mostly baju yang aku pakai setiap kali kenduri adalah baju sama.

haha.
maklumlah,aku mmg tak suka utk beli baju.
Sepasang utk raya puasa je.
kata kawan ofis aku,
sebelum ada orang perasan,baiklah aku beli baju baru.

tapi aku rasa baju aku terlalu byk,
sbb thn lepas,
almari baju aku dah roboh 1,
sekarang ni pun lagi satu roboh,
haishh...
kenapa macam takde baju lagi.
pelik betul.

mana patut aku beli sekarang ni,
baju baru or almari baju?

hurmm....

3 comments:

iEmah Razak said...

Dua-dua.. sebab bonus anda banyak
*winkwink*

catcher13 said...

haha..at last saya terbeli due2..
u should come and visit me again bile2..mesti sepraiss sbb umah saya dh berubah wajah..ngeeee

iEmah Razak said...

waaaa~ Benarkah???

Tidak sabar rasanya.. tp bilakah?
Huhuhuhu~