Monday 13 December 2010

Cuti..

Saya ada cuti berbaki 20 hari lagi utk tahun ini...
byk kan???

mana taknya memang x de masa nak cuti...
kalau org lain ade benda nak buat so amek cuti..

kalau aku....
amek cuti aku nak buat ape...

dah usia2 mcm ni..sumerg ada komitmen masing2..
tak boleh la aku nak ajak cuti2 mana2..

tp aku pun dgn komitmen kerja..
kerja kat opis sekarang mmg melambak thp melimpah ruah ..
hari2 OT..masuk sabtu,ahad..kalo smpai rumah kol 8 mlm tu..kira std awal la tu..
sbb selalu meleret2 smpai kol 10,11 kt opis tu..
yg pelik nye kalau kat opis..section aku je yg tak reti2 nk blk rumah..

tak sbr sgt2 nak tggu 29th Dec ni..

sbb haritu presentation kat management..

x de lah blh terus rileks..sbb ade jan report lak pastu..hurm...

tp..

at least boss dah janji utk celebrate project completion malam 29 tuh..

kali ni ktrg mmg plan nak pow kaw2 punye laa...

masa welcome party aku dulu wat kat saloma bistro..
kali ni ktrg nk pow die kat restoran berputar KL tower plak..
haha..nasib la..sapa suruh buli kami semua..die kol 6 dh blk..
tgglkan anak2 buah die bertungkus lumus kat opis tu..
sampai hati...

urm biarlah..esk br tgk die agree tak nk byr utk 135/head..
hahah..135 x 9..perghhhh....

pastukan2..

tak sabar nak tggu bulan 5 ni,
harap2 jadila plan nk menenangkan fikiran..
nk gi somewhere but..tak komfem lagi...
tgk bonus thn ni dulu la...harap2 dapat la 8 ke 10 bln gaji..ameeeennnnnn...
*kayaaanye kampeni aku nak bg byk2 gitu***
tp excited la nk gi..even baru register nama...

lame gak la x rasa excitement gini dlm hidup yg mkn tsumaranai..
kecuali excitement nak blk kampung..

last..aku doakan aku dpt bonus,
and dpt gi tmpt tu yg mmg dream laa..
ameen2...

7 comments:

iEmah Razak said...

saya ada mendengar cerita bulan 5 ini semalam.. *tahniah*

:)

insyaAllah klo x de aral, ada rezeki saya akan berkampung di KL. nnt kita derak2 yer.. *wink*

ckynwan said...

wah2. tsumaranai ye. meh sy g teman kak linda lak kekekeke

gambare!

catcher13 said...

iEmahRazak- "tahniah?"..
saya rasa kurang sesuai..
haha..
o benarkah..saya harap awak disini.
boleh menjadi driver saya utk derak2 kemane3..*saya suke..wink ;)*

catcher13 said...

owH ckYn..haha..iye la tu nak teman kte..x sempat nye..awak blk2 dah nk jd bini orang..kui3...

iEmah Razak said...

tahniah la.. buke sene nak gi weh.. tp preparation keno banyok gok la. :)

saya juga harap saya blh jadi driver anda, tp kita merancang Allah menentukan. Harap2 dimurahkan rezeki ;)

ckynwan said...

amboihhhhh. sy diamanatkan utk tgu sempai sy lg sorg br boleh jadi bini org. jeng jeng jeng

catcher13 said...

iEmahRazak:insyaAllah..semoga dipermudahkan jalannya..

cKyn...
sapa tu yang amanahkan ckyn...
kte jumpe cinta hati ckyn hari tu,
die dah bersedia korbankan sikuning utk ckyn yang tercinta..kui2..sila lah proceed dulu yer;)