Friday 5 November 2010

hai2bai2

lappy=bib chan saya rosak,
saya sedih,saya rindu die...
saya nak repair..tapi saya selalu buat2 tak de mase..

saya sibuk sikit la//keje opis byk..
sampai saya terlupa keje yg saya kena hantar semalam...habis reputasi saya..
tapi takpe lah sekali sekala..

saya plan nak ke JB wiken ni..
passtu nk jln s'pore..
tp tak kesampaian la..
tak cukup semangat..saya rupenya berangan sorang2..

saya selalu duk sorg kat rumah sewa saya,
tapi harini saya jln rumah makcik saya,
tlg msk untuk kenduri esok..

tiba2 saya rasa nak lepak hotel,
duduk dalam ekon yang sejuk..
sambil layan muvi...

kadang2 btul la..saya trasa nak lepak mcm tu..tapi apa beza lepak rumah sorg2?

oh..
saya mengada2 saja rupernye..

erm..

smlm petang saya jumpe dia..

saya lambai2 je dari dlm kereta..

kenapa cerita pasal die?

siapa die??

dia bukan sesiape..dan sy bukan sesiape bg die..haha....

sekian saya yg kurang waras pada minggu ini....

1 comment:

ckynwan said...

dareeeeeeeeeeeeeee??????