Friday 17 September 2010

RAYE!!



Lame tak menulis.
1.Bibchan rosak-dua hari aku biarkan dia ter'on' tak bertutup,sudahnya kena demam panas agaknya..semua application tak leh bukak.Internet,office..semua lah..
aku hantar pi hospital.Hospital ckp,dah kronik nak kena format balik semua.
saba je lah..charge RM60.Aku pun agree saje lah.Sekali sejam lepas tu DR. tepon..katenya,dia tak phm bahasa Bibchan pakai..so dia suh format sendiri.huhuu..

DR ckp..kalau comp tu mmg ori windows nye....tekan F8 boleh format sendiri.
..so korang tekan on comp korg..terus tekan F8 byk2 kali..nnt dh keluar skrin hitam tu..enter jer kat 1st choice tu(ni comp aku)..korg nye comp baca sendiri la instruction..pastu next2 je....ehehe..

so Alhamdulillah..bibchan dah sihat& save RM60 aku.

2.biziiiii/malasssss...hehehee...



Sekarangg aku dah rajin sikit...jiwa dah tenang...puasa dh habis....raye pun sudah..
so aku menulis...byk nak tulis nak share ..tapi nnt la...
Raye thn ni tak kurang meriahnya...sibuk boleh tahan..tudung raya pun tak sempat beli ....pakai tudung buruk LAME...sabo aje mak aku ngn aku...
sabar la ma ngn anak ma yang sorg ni yer~..hehe...


Walaupun agak terlambat ..Aku tetap nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR BATIN~
Moga yang baik2 saja untuk semua yer~



with love..linda

3 comments:

ckynwan said...

eceh. with love la pulak hehehe

xsempat sy nk bergosip bertidur ngan cik lembir nih.

taun depan ek. hehe
bulan 4 haha

amin. doa sy blk on time ye!

catcher13 said...

hak2..suwitt kan??

tu la kejap sgt blk..la next time blk b4 jd wife org tu bleh la sggh sini dulu..pillow talk..hehe..otanoshimi....

ckynwan said...

insyaAllah kalo xde aral melintang akanku menyebok di bilik tidurmu! hahaha

byk plan ni bulan 4. sebulan akn ku guna sehabis2 nya hehe