Thursday 24 March 2011

Alhamdulillah~

Alhamdulillah...

Kini rumah kami sudah berstreamyx Alhamdulillah..
Dengan streamyx tidak mahu lagi yang lain..haha...

Terima kasih kepada broadband yang selama ini berjasa,
disamping menguji kesabaran ku yang nyata semakin menipis...

Lately schedule sedikit berubah.
Kerja ofis semakin kurang..(or aku je yg tak sedar...)

Isnin,Rabu & Jumaat aku baito mlm.
Straight away dari ofis,630~1030 pm..x bleh on HP ms ni..ok..
Seriously,It is not about money..
It is about how much I like to help them and feel useful for somebody...

mungkin aku muiteru kerja mcm ni kot..deal with kids...
Most of them well behave..of course la my boss strict gile...
an Indian lady...

Di sebabkan kerja aku akan melepasi waktu maghrib,
aku akan solat dekat pantry..which we shared together with the kids.
Yang selalu buat aku touching adalah, aku rasa these kids very2 good kids..
bila waktu solat masuk,the kids, yang age around 7-12 ni amek wuduk,solat sume,
padahal tak de sape pun suruh,x de orang kisah pun.

Semoga anak2 ini akan membesar menjadi anak2 yang soleh n solehah...

No comments: