Saturday 8 May 2010

bb busan

ok lame tak tulih..internet lembab nak mamposss...
rm89/month sgt2 la tak worth utk anda yg duk BB ni..
hurm..kalo bandar sket mgkn berbaloi..
tp kalo dah duk ceruk ni..u pay same amount as org lain but..
sometime..`no network connection detected` mean x de line langsung la tuh..
kalau ada pon ..GPRS tu pun 2 or 1 bar..
HDSPA-3G-EDGE-GPRS..
GPRS tu tahap paling lembab tahap siput patah kaki pastu nek kerusi roda takde tayar...

aishhhhhhh..ape aku merepek ni....

kesimpulannye mmg lembablah..
nak bukak blog pon berejam..
dulu fb bleh gak layan2..skang malas nak layan sume mende...kdg2 je time die ok..

erm tp kat sini kdang2 ok gak line tu aku tgk...leh naik HDSPA level.. tu bile aku terjaga tgh mlm lupe nak ttp internet... elok plak...tp ape kejadah nye tgh2 mlm buta 3,4 pagi aku nk tgk internet ..bek tdo lah...oh rindunya yahoo BB...saat2 bleh melayan ape shj tanpa tekanan mental di saat2 kebusanan...

huh..
aku igt aku ade kete aku akan slalu kluar..
hurm..nak kuar wat ape pun sengsorg dah la x de keje...
panas dah satu hal..pastu sengkek juga sbb br blk dr kg..phm2 la blk kg..byk sgt urusan..

esok gi wat OT la..bgn pepagi..
arini...konon nak OT..
tp ngadap public enemy yg busan tu tertdo2 tbe2 dah pukul 2..huhuhu...

erm..mengidam nak breakfast roti canai kat Manja la...
anyone nak teman i breakfast esok..

busan
busan
busan..

bye2 busan..

2 comments:

lizaothman said...

meh dtg amik saya...nnti saya tmn...

catcher13 said...

alaa nak amek liza kena nek mende2 terbang...aiyoo.....