Saturday 9 May 2009

kerja?

majide??
lusa aku masuk keje..
induksi 2 minggu kalo ikut thn lepas..
tp thn ni aku dgr kakak HR tu ckp smpai bulan 8..
silap dgrkah aku??
sbb sumerg tekejut bile aku ckp 3 bln..
mungkin aku ada mlsh pendengaran..

oh
happy birthday untk aku..
time kasihlah utk org2 yang call aku jam 12 mlm tu,
aku sdh enak dibuai mimpi masa tu..

dah suku abad??
takdelah tue sangat kan..
haha(gelak x sedar diri)

cm tahun2 lepas ade org nk sponsor kek kan,
leh aku tiup2 lilin..
dan tahun ni cam biase aku pun leh tiup lilin gak..
tp lg gempak..
sbb satu rumah penuh lilin..

haha

rumah blackout daa..

eh giller aku ni,
gelak sengsorg..

okeh2...

doakan i masuk kerja ni,

nk jadi engineer berjaya
gemilang terbilang,
membilang..



shhhh(matang2)

azam aku sempena 25 thn ni

nk jadi cam org umo 25,
matang skett

hahah
opssss..
seress2,,,

sekian...

(aku yang matang)

5 comments:

ckynwan said...

wahahahahaha
smbut bday lam gelap
kah3

matang2 sket ye
cuba sikit demi sikit
yang penting bile ktorg blk kak linda dah matang !
=P

iEmah Razak said...

sama2 la kita berjuang utk alam pekerjaan.. huhuhu~

lumpkins said...

hepi bday kak linda...

catcher13 said...

ckyn-haha..tgkla cmne
imah-nok keno komen jugok ko wlopon k cik tgh guna kom mah ni..haha

lumpkim-thankss...tgh tggu kad jemputan org disana ni:D

iEmah Razak said...

komen gak..
hahahahaha~