Friday 13 March 2009

9 march??

Eh,
lupe2
sowii ye dak emo..
huhu..

erm

entri ni untuk adik emo saye,
dan untuk dak comell..

adik emo saye nama die mule urup L
die sangat bising bile saya nk g hokkaido,
sbb saya tak sempat la nak celebrate besday die..
iaitu 9 March..

erm..
Liza
eh adik emo..

HAPPY belated BIRTHDAY!!

dah besar,
da tak elok emo2..
hehe..
da besar da kena jadi rajin,
meh tolong kte kemas umah..
huhuhu..

semoga,
berjaya dunia akhirat ^__^



dan lagi sorg si comel itu,
Sofiah Hana
Semoga jadi anak solehah nanti yer..
dah besar jangan lupekan aunties ni~

3 comments:

iEmah Razak said...

9 mac?? hmmm.. cam tarikh someyhing..

lizaothman said...

mana ada saya emo....time kasih kak linda..jgn lupa kek saya nnti...n 1 lagi...saya mmg rajin..muahahhaha

catcher13 said...

iemah-something??ape yer
liza-haha..sama2..kek?ape tu??huhu